کد خبر : ۲۲۲۱۹۹ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷

مدیر آموزش و پرورش دزفول خبر داد:
کمک یک میلیارد ریالی فرهنگیان دزفول به دانش آموزان بی بضاعت

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: معلمان نیکوکار و کارکنان ستادی این مدیریت در آستانه عید نوروز با اختصاص بخشی از حقوق خود یک میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند.

 کمک یک میلیارد ریالی فرهنگیان دزفول به دانش آموزان بی بضاعت

عبدالمحمد جرجانی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهارکرد: تعداد یک هزار و 650 فرهنگی نیکوکار دزفولی با شرکت در طرح برکت به یاری دانش آموزان بی بضاعت شتافتند.

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از محل کمک های فرهنگیان دزفول جمع آوری شده و در آستانه عید نوروز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

جرجانی کمک به همنو‌عان و نیازمندان را یکی از مهمترین تأکیدات دین اسلام عنوان کرد و ادامه داد: در آستانه سال نو ، یک خیر دزفولی نیز به نیت مادر مرحومش 100 میلیون ریال برای حمایت از دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت در قالب 900 جفت کفش و 900 دست لباس به یک هزار و 800 دانش آموز نیازمند کمک کرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به اینکه همه ساله، جشن‌ عاطفه‌ها به منظور ترویج نیکوکاری در سطح مدارس شهرستان دزفول برگزار می‌شود ، اظهار کرد: خوشبختانه با کمک فرهنگیان و خیران شهرستان دزفول ، هر ساله کمک‎هایی در حد توان به دانش‎آموزان محروم و نیازمند این شهرستان صورت می ‎گیرد.

برچسب ها: عبدالمحمد جرجانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول